Τρόποι αποστολής και κόστος μεταφορικών

Για παραγγελίες άνω των 55 ευρώ τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δέχεται παραγγελίες μέχρι 10 κιλά. Για μεγαλύτερες παραγγελίες, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Για την πόλη του Ηρακλείου παραγγελίες άνω των 29 ευρώ τα μεταφορικά είναι δωρεάν. . . Διαφορετικά για παραγγελίες κάτω των 29 ευρώ το κόστος μεταφοράς θα είναι 2 ευρώ.  Πριν την εκτέλεση της παραγγελίας θα επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά για να μας πείτε πότε θέλετε να την παραδώσουμε στον χώρο σας.

Για παραγγελίες κάτω των 55 ευρώ το κόστος διαμορφώνεται:

Για όλη την Ελλάδα (ηπειρωτική και νησιωτική) το κόστος είναι 3,90€ μέχρι 2 κιλά και κατόπιν 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό

Σε περίπτωση που η διεύθυνση αποστολής ανήκει στις δυσπρόσιτες – απομακρυσμένες περιοχές των ACS Courier – ELTA Courier, ενδέχεται να υπάρξει μία μικρή καθυστέρηση στην παράδοση του δέματος λόγο πολιτικής παραδόσεων των ACS Courier – ELTA Courier.

Σε καμία περίπτωση δεν ζητάμε σαν εταιρεία, από την ACS ή ELTA Courier να μην παραδώσει κάποιο δέμα σε απομακρυσμένες περιοχές,

Εάν σας ζητηθεί η παραλαβή του δέματος να γίνει από το τοπικό κατάστημα τις μεταφορικής είναι πολιτική τις τοπικής ACS ή των ELTA Courier.

Η εταιρείες courier δεν επικοινωνούν πάντα τηλεφωνικά πριν από τις παραδόσεις.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησης σας με την οποία το www.xirokarpion.gr δε συνεργάζεται τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν το πελάτη ανεξάρτητα αν η παραγγελία ξεπερνάει τα 55€.

Για τις απομακρυσμένες περιοχές και περιοχές που δεν καλύπτονται από το δίκτυο των εταιρειών courier που συνεργαζόμαστε, ο πελάτης μπορεί να έρθει σε συνεννόηση με εκπρόσωπο του ηλεκτρονικού καταστήματος και

α) να υποδείξει μεταφορική εταιρεία ή πρακτορείο της επιλογής του ή

β) να επιλέξει τη μεταφορική εταιρεία ή το πρακτορείο που θα του προτείνει εκπρόσωπος του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Σε αυτή την περίπτωση, η εταιρεία δεσμεύεται να αποστείλει την παραγγελία στη μεταφορική εταιρεία ή το πρακτορείο που έχει συμφωνηθεί. Η χρέωση από την εταιρεία έως το πρακτορείο ή τη μεταφορική εταιρεία θα είναι δωρεάν

Όσον αφορά αυτές τις περιπτώσεις, δεν υπάρχει η δυνατότητα αγοράς με αντικαταβολή.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.